mensperu.reismee.nl

Lima - Amsterdam

Na vandaag nog wat tijd te hebben doorgebracht in Lima, zijn we om 20.00 uur het vliegtuig ingestapt. Zo’n 12 uur later landen we op Schiphol Amsterdam, 15.00 uur Nederlandse tijd. Een prima vlucht weer met KLM, maar toch pittig om een nachtvlucht te hebben als je niet kunt slapen in een vliegtuig. Onderweg een diner en ontbijt gekregen van KLM maar we waren eigenlijk te moe om hier echt van te kunnen genieten. Op Schiphol verliep alles vlotjes. Bij de bagageband lagen de koffers al op ons te wachten, supersnel ondanks dat het 1 van de drukste dagen van het jaar is. Binnen een uur na de landing staan we op P3 bij de auto met een autosleutel waarvan de batterij leeg is. Gelukkig zit er nog een normale sleutel in de afstandsbediening, zodat we de auto toch kunnen openen. We kunnen op weg naar huis!

Smile

Na flink wat file te hebben gehad, we rijden immers precies in de spits, zetten we Lian en Willian om 18.00 uur thuis af. Hierna rijden ook wij door naar huis en een paar uur later ploffen we uitgeteld neer in ons eigen bed.